dijous, 9 de juliol del 2015

Homenatge, emocions, sentiments

El passat 30 de Maig Dissabte al poble d´Algemesí va tenir lloc la tradicional i anual Trobada de Muixerangues, en aquesta ocasió vaig dicidir abans de esperar a la Plaça Major acompanyar a la colla de La Nova Muixeranga desde la seva seu fins la placa, el que per mi va ser una decisió molt encertada per poder gaudir i captar el xicotet homenatge que Raül Sanxis va fer, als familiars davant la seva casa, al escultor Leonardo Borràs Artal.
La trobada encara no havia començat però jo ja tenia claríssim que  havia captat el millor d´eixa trobada, d´eixe dia ...
De camí
 Figura anomedada La Foradada

3 comentaris:

  1. Les Muixerangues del País Valencià, son una d'aquestes tradicions centenàries que posen la pell de gallina. Espero que amb els nous aires que bufen, les tradicions valencianes tinguin més suport del que han tingut en els darrers anys.
    Una abraçada Vicent

    ResponElimina
  2. No conozco esa tradición de tu tierra, pero desde luego debió ser muy emotivo a tenor de lo que cuentas y de las fotos. La segunda me encanta por la estética de la posición y los espectadores, en ambos casos con ese traje, que no deja de ser curioso.

    Buen fin de semana, Vicent.

    ResponElimina
  3. Parece ser un encuentro emotivo, colorista y muy atractivo para todos los vecinos de la zona y alrededores, no conocía esta tradición, de echo hay muchas que por mi ignorancia desconozco y gracias a blogs amigos, me puedo hacer una idea cercana o aproximada. Las fotos tiene un fiel reflejo de lo acontecido y desde luego muy bien matizadas en su concepto estético y cargadas de orgullo en un ambiente muy visual y agradable.

    Un abrazote y muchas gracias por todo, espero que estés muy bien y disfrutes de este finde.

    ResponElimina