diumenge, 23 de novembre del 2014

1 er Premi Concurs Torres Humanes 2014

El passat día 13 de Novembre i dintre del actes de La Muixerola 2014, organitzats per La Nova Muixeranga d´Algemesí, va tenir lloc el lliurament de premis del la VI edició del concurs Torres Humanes de fotografía, el lliurament va ser en directe i la alegria i felicitat que vaig sentir quan van dir el meu nom, quasi me desmaie, és i va ser total. Me feia i m´ha fet molta ili.lusió haver guanyat aquesta edició la VI amb l´obra " Assaig ", com a anecdota per als que esteu pel mon de Blogger vos aportare que la 1ª edició d´aquest concurs la va guanyar el company i amic Ximo Rosell.
Gràcies per pasar i espere que vos agrade.


" Un mar de persones
alçant-se com les ones, amunt
amunt buscant el cel,
buscant l´estel
de la nostra llibertat "

Poseu la música i mireu la imatge, Nestor Mont amb la canço "Nova Muixeranga "

16 comentaris:

  1. La fotografía lo vale, sin duda es maravillosa.... mi enhorabuena de ante mano y desde luego que te felicito por este trabajo y reconocimiento.... me alegro mogollón.

    Un abrazote y buena semana.

    ResponElimina
  2. No me estraña que hayas ganado esta edición pues la imagen es estupenda, la perspectiva y la edición excelentes, asi que enhorabuena por un premio mas que merecido, saludos.

    ResponElimina

  3. No me extraña nada la obtención de ese premio. La foto es un excelente contrapicado con una composición diagonal magistral. Y como colofón, con un impecable revelado.

    · un abrazo

    · LMA · & · CR ·

    ResponElimina
  4. Gran imatge, merescut reconeixement sens dubte :-)))

    Felicitats!!!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Es una buena toma Vicent, me alegra mucho saber de ese premio.
    Un fuerte abrazo

    ResponElimina
  6. ... y es que la imagen es espectacular !!!
    Me encanta el punto de vista y como la has compuesto. Y además el procesado en BN le sienta de maravilla.
    Enhorabuena por todo, Vicent.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  7. Vicent, muchas felicidades, no debieron tener mucha duda, la foto lo merece, la perspectiva, el ángulo, esa diagonal y el fondo nuboso del cielo, todo ello coronado con un b/n contrastado, le dan un aire soberbio, espectacular, de mucha tensión a la foto.

    Enhorabuena.

    Abrazos.

    ResponElimina
  8. Siseeeeñor!!!...vaya alegría que me acabo de llevar, amigo!!!

    La fotografía es colosal y más que merecedora de este primer premio...me imagino tu satisfacción, y no es para menos, si yo me he quedado tan a gusto al verlo...cómo te sentirás tú!!!

    Mi más sincera enhorabuena, Vicent...acabas de alegrarme el día!!!

    Un enorme abrazo y, de nuevo, FELICIDADES!!! ;)))

    ResponElimina
  9. Plas, plas, plas... Que alegria!! Enhorabona Vicent.
    M'agrada molt. Per descomptat, excel·lent el treball, enquadrament i edició.
    Un fort abraçada

    ResponElimina
  10. La fotografía no es para menos, Vicente. ¡¡¡¡ Chapóooo . !!! ..Un magnifico encuadre y momento. Enhorabuena y felicidades por este merecido premio. Un abrazo

    ResponElimina
  11. Enhorabuena Vicent!!! Me alegro un montón. La fotografía bien lo vale. Es genial :)
    Una abraçada :)

    ResponElimina
  12. Enhorabuena Vicent. Una gran foto y un maravilloso contrapicado.
    Te lo merecías. A disfrutar el premio.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  13. Moltes felicitats, disfruta del moment i a buscar el de la propera edició.
    La foto molt bona ... sempre m'han agradat els castells.

    Abraçades

    ResponElimina
  14. Moltes Felicitats de tot cor,Vicent......La foto es impresionat!!! t'ho has guanyat.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  15. Gràcies pels vostres comentaris !!
    Cuideu-se !!

    ResponElimina