dissabte, 13 de setembre del 2014

De tornada

Al llarg de l´estiu he captat un bon grapat de capvespres amb el seus colors i textures, aquest el vaig fer el dia abans de retornar , quan tornava de fer un viatge per adelantar i dur cap a casa coses que una vegada tota la famili al cotxe no caben. Com que ja sóc per açi espere que tots/es esteu d´alló més be i amb ganes de compartir i si estimeu comentar, al llarg de la setmana anire passant pels vostres blogs i tanmateix ens saludem.
Cuideu-se !!! 


12 comentaris:

  1. Preciosa y relajante fotografía!!!...me gusta mucho la composición y las tonalidades...felicidades!!!

    Un gran abrazo, amigo...me alegra verte de nuevo!!! ;)

    ResponElimina
  2. Magnífica. Sembla una aquarel·la impressionista!.
    Un gran i cuidat treball.
    Ben tornat Vicent

    ResponElimina
  3. Hola i benvingut,Vicent!!! Veig que la teva tornada te molta força i color.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Pero qué bonita fotografía Vicent! Un paisaje y una composición fuera de serie. El ciclista le da una fuerza increíble y el cielo es espectacular. Me gusta mucho :)
    Un abrazo.

    ResponElimina
  5. Excelente composicion, me alegra tu vuelta fotografica, magnifico el cielo, una entrada muy buena, saludos.

    ResponElimina
  6. Benvingut amic!
    Vens renovat i descansat, m'alegre!
    Bona imatge ens portes!
    Rep una abraçada.

    ResponElimina
  7. Acabo de descubrir tu blog y me has dejado impresionada con tus magníficos trabajos.

    Este paisaje es espectacular. El cielo ha querido aliarse con la cámara para hacer una obra de arte...y que decir del ciclista!...ha pasado en el momento oportuno para que lo caturaras.

    Saludos !!!

    ResponElimina
  8. Una bonita fotografía para tu esperado retorno, ojala que tus vacaciones fuese bien y desde luego que me alegro de volverte a ver... la foto sin duda es sensacional, muy fresca y con unas nubes dinamicas muy interesantes...

    Un abrazote y buena semana

    ResponElimina
  9. Preciosa fotografía en la que aprecio ciertas cualidades pictóricas. Creo que es un acierto haber cedido el protagonismo al cielo.

    Un saludo,

    ResponElimina
  10. Me alegra tu vuelta Vicent, y además por la puerta grande. Me encanta la foto, es como un cuadro naturalista del siglo XIX.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  11. Benvigut.... arribes amb una foto molt maca , sembla una aquarel·la.

    Molt bona

    Abraçades

    ResponElimina