dimecres, 12 de febrer del 2014

La colla de la petanca

Pasen la majoria dels seu temps jugant a la petanca, practicament els veig tots els dies per estar davant de casa al parc, fa uns anys sempre eren gent major amb, el pas dels temps la barreja d´edats és evident i les cares i poses que prenen per practicar aquest esport mereixen que un dia els dedique una serie, de moment en corformare ha mostrar-vos  una de les colles.

9 comentaris:

  1. Aquí pasa lo mismo, cada vez son más jovenes y existe muchas mezcla de edades en los grupos.... es otra bonita manera de pasar el rato y divertirse... la fotografía es muy curiosa por las caras que ponen, las poses, la concentración que tiene el personal... esta muy chula Vicent.

    Un abrazote

    ResponElimina
  2. Que buen momento captado, el color le sienta genial
    Abrazos

    ResponElimina
  3. Una bona temàtica que, indubtablement, por donar per a molt, sobretot si l'encarregat de mostrar-nos-ho ets tu. M'agrada molt com has treballat el processat.
    Una abraçada Vicent

    ResponElimina
  4. Ben composta, m'agrada la diagonal que construeixen els personatges i bon moment el que enxampes.
    Escoltava temps arrere, que a França són més de 20 milions de practicants. Temps al temps.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. El paro y la mala situación económica están creando nuevos hábitos en la sociedad. Esta es una clara muestra de ello. Viejitos y no tan viejos jugando tranquila y plácidamente a la petanca. Imagino la que la procesión irá por dentro. Un abrazo .

    ResponElimina
  6. Excelente la composición y el momento que has capturado, el procesado muy bueno, has sacado , como suele decirse los colores a la fotografía, un abrazo.

    ResponElimina
  7. Has atrapat un bon moment. M'agrada la composició.
    Barreja d'edats i per aquí fa molt que també barreja de sexes ... en alguns llocs miren amb cara rara si juguen dones.

    Bona entrada
    Abraçades

    ResponElimina
  8. Bona composició Vicent, a més d'un processat extraordinari!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Muy interesante el tema y a la petanca se le puede sacar mucho jugo. Estaré atento a la publicación de la serie. Con ésta primera, la cosa promete.
    Una abraçada Vicent!

    ResponElimina